Infolinia PKO bp
+48 800 124 365
PKO bp
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
55-latek nabrał się na spoofing. Stracił...
Kolejny mieszkaniec Legnicy padł ofiarą spoofingu. Mężczyzna dał się nabrać oszustowi podszywającemu się pod pracownika banku. Uwierzył, że oszczędności są zagrożone i konieczne jest założenie przelanie środków na inne konto bankowe.
Kradzież danych przez telefon, czyli spoofing....
Wydaje nam się, że dzwoni do nas mama i prosi nas o kliknięcie w link. Mamie ufamy, więc klikamy. Okazuje się, że tak naprawdę jest to ktoś inny, kto wcale nie ma dobrych intencji. Wykonywanie połączeń na nieprawdziwy identyfikator, czyli "spoofing telefoniczny", to coraz częściej spotykane oszustwo....
Mogłoby Cię zainteresować
Jakie są korzyści z rejestracji na Call Insider
Rejestracja na Call Insider jest bezpłatna. Założenie konta przyniesie Ci wiele korzyści:
- Mniej reklam.
- Przegląd własnych opinii, które możesz edytować i usuwać.
- Możliwość włączenia powiadomień o odpowiedziach na Twoje komentarze.
- Dodawanie komentarzy bez użycia systemu reCaptcha (służącego do ochrony przed spambotami).
- Możliwość codziennego dodawania większej liczby komentarzy.
- Łatwiejsze zgłaszanie niewłaściwych komentarzy.
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarze