Ogólne pytania

Od jak dawna niniejsza usługa jest świadczona i dla kogo jest przeznaczona?

Czego użytkownicy mogą się dowiedzieć o numerze, z którego do nich dzwoniono?

Jak mierzymy odwiedzalność danego numeru telefonu?

Kto tworzy bazę danych i w jaki sposób zapewniana jest wiarygodność komentarzy?

Czy forum jest administrowane?

Jakie są korzyści z rejestracji na Call Insider

Pytania dotyczące oceny

Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?

Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?

Co muszę zrobić, jeśli chcę usunąć komentarz do numeru telefonu?

Komentarz został usunuęty, ale i tak pojawia się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?

Czy mogę poznać adres IP lub otrzymać jakieś informacje o autorze komentarza?

Kto jest odpowiedzialny za treść komentarzy?

Czy usługa API jest dostępna?

Co mam zrobić w sytuacji, kiedy mój numer telefonu – wbrew mojej woli – umieszczony został na niniejszej stronie internetowej?

Wprowadziłem właściwy numer telefonu, ale system odrzucił go, twierdząc, że taki numer nie istnieje. Co mam zrobić?

Dlaczego niektóre komentarze są ukryte?

Dlaczego nie mogę zgłosić komentarza?

Co oznacza „zweryfikowany profil“?