Telemarketing
+48 799 393 466
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
Konsumenci: telemarketer zwykle dzwoni nielegalnie
Dzwoni telemarketer. Przedstawia się i podaje nazwę firmy, którą reprezentuje. Nic to nam nie mówi, a on od razu proponuje ubezpieczenie, badania czy pościel. Przerywamy mu i pytamy, skąd ma nasze dane. Rozmówca bez zająknienia odpowiada, że nie wie, z kim rozmawia, bo naszych danych nie ma, a numer...
Zaproszenie na pokaz garnków czy informacja...
Zaproszenie na pokaz garnków, informacja, że nagle wygrało się 100 tys. złotych, wiadomość o niezwykłej promocji — konsumenci odbierają tysiące natrętnych telefonów. A wcale tego nie chcą. Mimo że jest RODO, to telemarketing wciąż ma się dobrze.
Mogłoby Cię zainteresować
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarz został usunuęty, ale i tak pojawia się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?
Google i inne wyszukiwarki (Bing, Yandex,…) mają własną pamięć, więc nie wyświetlają fragmentu strony, który zawsze w stu procentach byłby adekwatny. Może zająć jakiś czas, zanim wyszukiwarka przeindeksuje zawartość strony i pokaże właściwy fragment. Zazwyczaj jest to kwestia tygodni, wyjątkowo nawet miesięcy.
Komentarze