Apteka GEMINI Złocieniec
+48 794 616 076
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
Cieszyński: Ofiary cyberprzestępców mogą...
Kancelaria Premiera odniosła się do ataków cyberprzestępców fałszujących identyfikację numerów telefonicznych. "Każda poszkodowana osoba może liczyć na profesjonalne wsparcie państwowych instytucji" – przekazał pełnomocnik Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa Janusz Cieszyński.
ZUS ostrzega przed oszustami wykorzystującymi...
Konsultanci infolinii Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie dzwonią do klientów w sprawie zmiany numerów telefonów do konta na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czy też zmiany numerów telefonów używanych w komunikacji z bankami – przypomina ZUS.
Mogłoby Cię zainteresować
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarz został usunuęty, ale i tak pojawia się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?
Google i inne wyszukiwarki (Bing, Yandex,…) mają własną pamięć, więc nie wyświetlają fragmentu strony, który zawsze w stu procentach byłby adekwatny. Może zająć jakiś czas, zanim wyszukiwarka przeindeksuje zawartość strony i pokaże właściwy fragment. Zazwyczaj jest to kwestia tygodni, wyjątkowo nawet miesięcy.
Komentarze