Hoper kierowca
+48 792 414 964
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
Klasy o profilu call center coraz bliżej....
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Zarobki w call center. Ile dostaniesz za...
Płace szeregowych pracowników call center pójdą w górę, zapewniają szefowie firm. Teraz wynoszą nieco ponad 2,7 tys. zł brutto, czyli tyle, ile się zarabia na kasie w dyskoncie.
Mogłoby Cię zainteresować
Czy forum jest administrowane?
Forum jest częściowo moderowane. Na stronie codziennie przybywają tysiące komentarzy, dlatego nie mamy możliwości sprawdzenia ich wszystkich. Zajmujemy się głównie podejrzanymi i zgłoszonymi komentarzami.
Jakie są korzyści z rejestracji na Call Insider
Rejestracja na Call Insider jest bezpłatna. Założenie konta przyniesie Ci wiele korzyści:
- Mniej reklam.
- Przegląd własnych opinii, które możesz edytować i usuwać.
- Możliwość włączenia powiadomień o odpowiedziach na Twoje komentarze.
- Dodawanie komentarzy bez użycia systemu reCaptcha (służącego do ochrony przed spambotami).
- Możliwość codziennego dodawania większej liczby komentarzy.
- Łatwiejsze zgłaszanie niewłaściwych komentarzy.
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Komentarze