Telefon Play
+48 790 500 500
Play
Zainteresowanie numerem 790500500
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Firmowy telefon Play
Proponują nową umowę na wg mie duzo gorszych warunkach prawie 3x droższą
Dzwoniła zawsze kobieta podająca się za konsultantkę i wyciągała dane osobowe i PESEL
Dzwoniła zawsze kobieta podająca się za konsultantkę i wyciągała dane osobowe i PESEL
Polecane artykuły
Czym jest spoofing? Jak go rozpoznać i nie...
Spoofing to rodzaj ataku, w którym przestępcy podszywają się pod banki, instytucje i urzędy państwowe, firmy, a nawet osoby fizyczne w celu wyłudzenia od swoich ofiar danych lub pieniędzy.
Rząd chce walczyć ze smishingiem i spoofingiem....
Operatorzy komórkowi będą musieli blokować SMS-y i połączenia głosowe wyłudzające dane - podkreślił pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa Janusz Cieszyński. Rząd we wtorek przyjął odpowiednie przepisy w tej sprawie.
Mogłoby Cię zainteresować
Od jak dawna niniejsza usługa jest świadczona i dla kogo jest przeznaczona?
Usługa zrodziła się w Czechach, w 2011 roku. Jest forum internetowym, na którym użytkownicy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z numerami telefonów. Chodzi zarówno o numery nękające (szczególnie telemarketing, sondaże), jak i przydatne (np. kurierzy, urzędy). Usługa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, do kogo należy konkretny numer telefonu 790500500 i czy warto odebrać połączenie z tego numeru.
Czego użytkownicy mogą się dowiedzieć o numerze, z którego do nich dzwoniono?
Użytkownicy mogą zapoznać się z ocenami innych osób dotyczącymi numeru telefonu 790500500, zainteresowaniem numerem w ciągu ostatniego roku i – jeżeli jest to możliwe – lokalizacją numeru telefonu (telefony stacjonarne).
Jak mierzymy odwiedzalność danego numeru telefonu?
Chodzi o liczbę odwiedzin danej strony. Wejście z jednego urządzenia liczone jest każdego dnia jako jednorazowe. Staramy się, aby odwiedzalność nie pozostawała pod wpływem wyszukiwarek, więc udostępniana tu liczba wyświetleń danej strony dotyczy wejść rzeczywistych odwiedzających.
Komentarze (5)