Namolny numer
+48 664 920 286
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
Vishing – na czym polega?
Niestety cyfryzacja, poza dobrymi aspektami, niesie za sobą ryzyko coraz bardziej dopracowanych cyberprzestępstw. Jedną z najpopularniejszych praktyk jest wyłudzanie danych osobowych. Chociaż kradzież takich danych częściej opiera się na fałszywych wiadomościach e-mail, czyli phishingu, to vishing staje...
Uwaga na oszustwo. Przestępcy podszywają...
Bankowcy nigdy nie proszą o podawanie im przez telefon danych uwierzytelniających do bankowości elektronicznej czy danych kart płatniczy. Nie namawiają też do instalacji w telefonie dodatkowych aplikacji. To robią oszuści.
Mogłoby Cię zainteresować
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarz został usunuęty, ale i tak pojawia się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?
Google i inne wyszukiwarki (Bing, Yandex,…) mają własną pamięć, więc nie wyświetlają fragmentu strony, który zawsze w stu procentach byłby adekwatny. Może zająć jakiś czas, zanim wyszukiwarka przeindeksuje zawartość strony i pokaże właściwy fragment. Zazwyczaj jest to kwestia tygodni, wyjątkowo nawet miesięcy.
Komentarze