Niech ktoś zablokuę te firmę miliony spamu codziennie z tym numerem
specjalista ds. pozycjonowania
Mróz Jakub
telefon: 616313766
e-mail: mroz.j@wypozycjonuj-witryne.pl
+48 61 631 37 66
Poznań
Polska
Poznań – miasto na prawach powiatu w zachodniej Polsce, położone na Pojezierzu Wielkopolskim, nad rzeką Wartą, u ujścia Cybiny. Historyczna stolica Wielkopolski, od 1999 r. siedziba władz województwa wielkopolskiego i powiatu poznańskiego. Piąte pod względem liczby ludności miasto w Polsce i szóste pod względem powierzchni. Poznań wraz z powiatem poznańskim i gminami Oborniki, Skoki, Szamotuły i Śrem tworzy aglomerację poznańską, zamieszkałą przez... Pokaż więcej ponad 1,2 mln osób. W 2018 think tank Globalization and World Cities, badający wzajemne stosunki pomiędzy miastami świata w kontekście globalizacji, uznał Poznań za metropolię globalną. Poznań często plasuje się w czołówce miast o bardzo wysokiej jakości edukacji i bardzo wysokim standardzie życia. Zajmuje również wysokie miejsce pod względem bezpieczeństwa i jakości opieki zdrowotnej. Miasto Poznań wielokrotnie zdobyło także nagrodę „Superbrands”...
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Taki spam od niego dostaję codziennie:
Szanowni Państwo,
nazywam się Pawlak Norbert.
Nie znamy się osobiście, ale postanowiłem napisać ponieważ zauważyłem, że Państwa witryna wymaga dokonania kilku krytycznych modyfikacji pod kątem pozycji w Google.
Po wpisaniu w wyszukiwarkę fraz związanych z Państwa branżą strona wyświetla się poniżej pierwszej strony wyników wyszukiwania Google. Jestem pewny, że wyświetlanie się wysoko (TOP10) w wynikach wyszukiwania Google na frazy związane z Państwa branżą zdecydowanie przyczyni się do pomnożenia ilości klientów i tym samym zysków!
Trzeba przyznać że obecnie samodzielne działania SEO spotykają się z małą skutecznością...
Algorytm Google zmniejsza pozycje źle zoptymalizowanych stron i powoduje utratę pozycji w wyszukiwarce pomniejszając sposobność dotarcia do potencjalnych klientów.
W firmie Adshock rozliczamy się za działania, na które wspólnie się umawiamy - wedle przejrzyście rozpisanych zmiennych, dostarczonych jeszcze przed podpisaniem umowy. Nie wyobrażamy sobie, żeby klient płacił i nie mógł dokładnie ocenić naszej wykonanej pracy. Raporty, które przygotowujemy nie są automatycznie wygenerowanymi szablonami, a dokumentami, które przedstawiają rzeczywiste i wymierne efekty działań. Uważamy, że zapłata za usługę musi być tożsama z nakładem pracy, który włożyliśmy. Poszukujemy partnerów biznesowych, którzy sami ocenią, czy to co proponujemy jest wartościowe, a jeśli tak, to my za to zaufanie odpłacimy się rzetelnie wykonaną pracą zmierzającą do celu, na jaki się umówiliśmy.
Obsługując do tej pory kilkaset serwisów internetowych zebrałem bardzo duże doświadczenie, które zaprocentuje również w Państwa branży.
Zachęcam do odpowiedzi TAK na tego e-maila, a z radością przygotuję dla Państwa korzystne, zyskowne rozwiązanie.
____
Serdecznie Pozdrawiam
Polecane artykuły
Spoofing telefoniczny - nowa sprytna metoda...
Policjanci z jasielskiego wydziału do walki z przestępczością gospodarczą, prowadzą postępowanie przygotowawcze w sprawie oszustwa metodą tzw. spoofingu telefonicznego. Ofiarą przestępców padła kobieta, która zmanipulowana przez oszustów, straciła sporą sumę pieniędzy.
Czym jest spoofing ? Jak go rozpoznać i nie...
Spoofing to rodzaj ataku, w którym przestępcy podszywają się pod banki, instytucje i urzędy państwowe, firmy, a nawet osoby fizyczne w celu wyłudzenia od swoich ofiar danych lub pieniędzy. Dzięki wykorzystaniu różnych technik, oszuści mogą podszyć się pod wybrany adres e-mail, numer telefonu, a nawet...
Mogłoby Cię zainteresować
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarz został usunuęty, ale i tak pojawia się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?
Google i inne wyszukiwarki (Bing, Yandex,…) mają własną pamięć, więc nie wyświetlają fragmentu strony, który zawsze w stu procentach byłby adekwatny. Może zająć jakiś czas, zanim wyszukiwarka przeindeksuje zawartość strony i pokaże właściwy fragment. Zazwyczaj jest to kwestia tygodni, wyjątkowo nawet miesięcy.
Komentarze