Windykacja
+48 600 161 725
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
„Podejrzenie spamu” – co oznacza taki komunikat,...
Czasem zdarza się, że dzwoni do nas ktoś, kogo numeru nie mamy zapisanego na liście. W zwyczaju taki telefon odbieramy, aby dowiedzieć się, z jaką sprawą do nas dzwonią. Jeśli dzwoniąca osoba jest z tych „nękających”, jak np. telemarketerzy, to może zostać zakwalifikowana przez telefon jako spam.
Nie wiesz co to jest SPAM? Wyjaśniamy! Definicja,...
SPAM to irytujące i niebezpieczne zjawisko, które regularnie spotyka nas podczas użytkowania telefonu komórkowego lub poczty e-mail. Czym dokładnie jest SPAM? Jakie niesie ze sobą zagrożenia i jak się przed nim bronić?
Mogłoby Cię zainteresować
Jakie są korzyści z rejestracji na Call Insider
Rejestracja na Call Insider jest bezpłatna. Założenie konta przyniesie Ci wiele korzyści:
- Mniej reklam.
- Przegląd własnych opinii, które możesz edytować i usuwać.
- Możliwość włączenia powiadomień o odpowiedziach na Twoje komentarze.
- Dodawanie komentarzy bez użycia systemu reCaptcha (służącego do ochrony przed spambotami).
- Możliwość codziennego dodawania większej liczby komentarzy.
- Łatwiejsze zgłaszanie niewłaściwych komentarzy.
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarze