Nationale Nederland
+48 538 271 135
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
GNSS jamming i spoofing niegroźny? Bo jeszcze...
Są tacy, którzy mówią, że GNSS nie ma przyszłości, a jamming i spoofing, są zagrożeniami stosunkowo łatwymi do wyeliminowania. Systemy inercyjne, wizyjne, radary, antyjammery, GSM mogą go skutecznie zastąpić ewentualnie nawet wyeliminować. Ale czy na pewno? Jest dużo prawdy, że sposobem na mitygację...
PKO BP ostrzega o ataku. Zwróć uwagę na e-mail
PKO BP ostrzega klientów o ataku phishingowym, w ramach którego fałszywy nadawca podszywa się pod bank. Wiadomości e-mail sugerują, że odbiorca musi potwierdzić płatność, a są wysyłane z różnych adresów wskazujących na autentyczne domeny PKO Banku Polskiego. Załącznik to zainfekowany plik. Bank PKO zwraca...
Mogłoby Cię zainteresować
Jakie są korzyści z rejestracji na Call Insider
Rejestracja na Call Insider jest bezpłatna. Założenie konta przyniesie Ci wiele korzyści:
- Mniej reklam.
- Przegląd własnych opinii, które możesz edytować i usuwać.
- Możliwość włączenia powiadomień o odpowiedziach na Twoje komentarze.
- Dodawanie komentarzy bez użycia systemu reCaptcha (służącego do ochrony przed spambotami).
- Możliwość codziennego dodawania większej liczby komentarzy.
- Łatwiejsze zgłaszanie niewłaściwych komentarzy.
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
- Jeśli otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera elementy działań niezgodnych z prawem, co można ocenić na podstawie ogólnie dostępnych źródeł.
- Otrzymamy informację, że dany komentarz zawiera dane osobowe w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (RODO/GDPR).
- Jeśli otrzymamy informację, iż dany komentarz jest wulgarny bądź obraźliwy.
- Otrzymamy od policji prośbę o usunięcie komentarza.
- Otrzymamy decyzję sądu o usunięciu komentarza.
Jak mogę zgłosić nieodpowiedni komentarz?
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Komentarze