Niebezpieczny próba oszustwa !!
+48 515 862 610
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?
Polecane artykuły
Zaproszenie na pokaz garnków czy informacja...
Zaproszenie na pokaz garnków, informacja, że nagle wygrało się 100 tys. złotych, wiadomość o niezwykłej promocji — konsumenci odbierają tysiące natrętnych telefonów. A wcale tego nie chcą. Mimo że jest RODO, to telemarketing wciąż ma się dobrze.
Nękający telemarketer – jak się go pozbyć...
Każdego dnia odbieramy kilka telefonów, gdzie nękający telemarketer ma za zadanie przedstawienie oferty handlowej, a następnie sprzedaż usług lub produktów. Może to być bardzo irytujące, szczególnie, że telefony te wykonywane są do nas w trakcie naszej pracy? Jak skutecznie walczyć z telemarketingiem?...
Mogłoby Cię zainteresować
Od jak dawna niniejsza usługa jest świadczona i dla kogo jest przeznaczona?
Usługa zrodziła się w Czechach, w 2011 roku. Jest forum internetowym, na którym użytkownicy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z numerami telefonów. Chodzi zarówno o numery nękające (szczególnie telemarketing, sondaże), jak i przydatne (np. kurierzy, urzędy). Usługa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, do kogo należy konkretny numer telefonu 515862610 i czy warto odebrać połączenie z tego numeru.
Czego użytkownicy mogą się dowiedzieć o numerze, z którego do nich dzwoniono?
Użytkownicy mogą zapoznać się z ocenami innych osób dotyczącymi numeru telefonu 515862610, zainteresowaniem numerem w ciągu ostatniego roku i – jeżeli jest to możliwe – lokalizacją numeru telefonu (telefony stacjonarne).
Jak mierzymy odwiedzalność danego numeru telefonu?
Chodzi o liczbę odwiedzin danej strony. Wejście z jednego urządzenia liczone jest każdego dnia jako jednorazowe. Staramy się, aby odwiedzalność nie pozostawała pod wpływem wyszukiwarek, więc udostępniana tu liczba wyświetleń danej strony dotyczy wejść rzeczywistych odwiedzających.
Komentarze