Odbierać czy nie odbierać? To dobre pytanie...
Wygląda na to, że różnego rodzaju call center i telefoniczni akwizytorzy nie zamierzają nam odpuścić. W przyszłym roku skala telefonicznego spamu będzie wręcz zatrważająca.
Klikając w przycisk niżej, przejdziesz do formularza, dzięki któremu utworzysz zweryfikowany profil (przyporządkowanie właściciela do numeru telefonu).
Wygląda na to, że różnego rodzaju call center i telefoniczni akwizytorzy nie zamierzają nam odpuścić. W przyszłym roku skala telefonicznego spamu będzie wręcz zatrważająca.
Konsultant telefoniczny potrafi uprzykrzyć życie. Tym bardziej, gdy jest to konsultant-robot, który wypowiada tylko kilka kwestii, nie zważając na nasze odpowiedzi. Jeden z potencjalnych klientów postanowił uporać się z problemem.
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć przycisk Usuń w menu, które znajduje się przy każdym komentarzu. Użytkownik zostaje następnie przekierowany do krótkiego formularza, w którym może moderatorom opisać, na czym polega niestosowność komentarza. Rozpatrzenie prośby trwa mniej więcej tydzień. Użytkownik otrzyma potem informację, jakie kroki podjęli moderatorzy.
Google i inne wyszukiwarki (Bing, Yandex,…) mają własną pamięć, więc nie wyświetlają fragmentu strony, który zawsze w stu procentach byłby adekwatny. Może zająć jakiś czas, zanim wyszukiwarka przeindeksuje zawartość strony i pokaże właściwy fragment. Zazwyczaj jest to kwestia tygodni, wyjątkowo nawet miesięcy.
Jakie masz doświadczenia z tym numerem telefonu?